Saturday, December 6, 2008

Scrisoare catre Mos Nicolae

Draga Mos Nicolae,

Sunt foarte suparata pe tine. Azi dimineata mi-am verificat cizmulitele si nu am gasit nimic. Cum nimic mai Mosule? Pai se poate asa? Am fost foarte cuminte anul asta, cel putin asa consider eu. Sau macar o nuielusa puteai sa-mi aduci. Incep sa cred ca poate nu existi. Dar nu, nu se poate, e doar o idee de om matur care mi-a trecut prin cap, dar sunt inca un copil si stiu ca existi. Mos Nicolae exista!
In fiecare an imi aduci cate ceva. Gata. Mi-am dat seama ce s-a intamplat. Mai mult ca sigur mi-ai adus ceva, dar eu, uituca cum sunt, am uitat sa-ti dau e-mail sa te anunt care e noua mea locatie. Da, asta era. Greseala mea Mosule. Stiu ca ghetutele mele vor fi pline acasa. Iti multumesc anticipat pentru cadourile pe care le voi gasi. Sper sa fie foarte dulci.

Te-am pupat Mosule,

Livia

P.S. Nu uita ca te astept in fiecare an!

No comments:

Post a Comment