Thursday, November 27, 2008

Mi-e dor

Mi-e dor de:
• EL: sa ma sarute, sa ma alinte, sa ma tina in brate, sa adorm la pieptul lui
• Bunicu B: bun ascultator si povestitor, lectiile de fizica care nu pareau deloc plictisitoare atunci cand profesor era bunicu
• Buni C: sarmalutele si gogosile ei, sa aibe grija de mine, sa ma sune in fiecare zi sa ma intrebe ce mai fac
• Buni B: povestile ei, sa-mi spuna “pupa bunica pe nasuc”
• Parinti: ar fi frumos daca din cand in cand ar suna sa vada daca mai traiesc

2 comments:

  1. da iubita...si mie mi-e dor de tine si de toate "prostiile" care le faceam impreuna;sa stam amandoua in banca si sa copiem una de la alta, sa radem de colegii nostri:))..si de noi:))...sa merg la tine la un "papa bun"si sa stam la glume dupa ore,sa facem nani, sa pierdem noptile vazand un film de groaza..mai mult eu decat tu:))...sa mergem la Buni C si sa papam tot ce vrem.Mi-e dor pana si de cumparaturile cu tine, desi ma enerva amarnic modul tau de a sta 5 ore pana a cumpara un lucru(analizai fiecare punguta, pungulita, sticluta, data de expirare, de fabricatie, ingrediente, calorii...sa nu iti scape nimic, dar totusi esti prietena mea si te iubesc asa cum esti...te astept sa vii acasa sa mai facem macar pe sfert cate am facut...hai pupici ca incep sa plang...

    ReplyDelete
  2. Imi pare tare rau sa "vad" de cate persoane ti-e dor. Imi pare ca esti singura tare. :(
    Cam asa ma simt si eu de ceva vreme incoace...

    ReplyDelete